O firmie / Oferty pracy
Praca w PRODATA
PRODATA sp. z o. o. jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla sektora edukacji i biznesu.
Nasz zespół doradców codziennie sprzedaje produkty i usługi, które składają się na gotowe projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Pracujemy w partnerskiej atmosferze i dbamy o rozwój naszych kompetencji. Jeśli czujesz, że mógłbyś stać się częścią naszego zespołu, chcesz rozwijać swoje umiejętności i pogłębiać wiedzę, zgłoś się do nas!
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych i wsparcia sprzedaży
- Miejsce pracy: Poznań
- Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu lub pełny etat
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę lub umowa zlecenie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
- Wsparcie działu handlowego: rejestracja zamówień, wystawianie faktur, realizacja bonów, przygotowywanie protokołów odbioru
- Wprowadzanie i aktualizacja kartotek magazynowych w systemie obsługi sprzedaży i magazynu
- Weryfikacja faktur i kartotek pod kątem zgodności z wymogami księgowymi, raporty miesięczne
- Archiwizacja dokumentów i utrzymywanie porządku w dokumentacji
- obsługa Allegro (wystawianie ofert, kontakt z klientami, fakturowanie, aktualizacja treści ogłoszeń) – zadania według zlecenia
- Odbieranie połączeń telefonicznych przychodzących na główny numer firmowy, oraz poczty elektronicznej na ogólnym adresie firmowym
- Tworzenie i publikacja treści w social media (grafiki, posty, rolki) wg przygotowanego media planu i przy wsparciu i kontroli działu marketingu
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i wsparcie zespołu
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT
- różnorodne zadania i brak monotonii
- dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju i nauki nowych rzeczy (w tym udział w szkoleniach)
- Elastyczne godziny pracy (do ustalenia)
- Możliwość pracy hybrydowej
- Dodatkowe benefity: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie ubezpieczenia na życie
- udogodnienia w biurze: parking dla samochodów i rowerów, kuchnia pracownicza z dostępem do kuchenki mikrofalowej i elektrycznej, kawa z ekspresu, herbata, woda źródlana, możliwość spędzenia przerwy podczas gry na Xbox`ie
- dodatkowo: spotkania integracyjne, paczki świąteczne dla pracowników i dzieci
Poszukujemy osoby skrupulatnej i samodzielnej, lubiącej pracę w skupieniu, ale też z przyjemnością rozmawiającą z innymi, którą cechuje ponadto:
-
wykształcenie minimum średnie
-
doświadczenie na podobnym stanowisku (administracja, obsługa biura, wsparcie sprzedaży), również w ramach działalności na rzecz klubu czy też organizacji społecznej
-
umiejętność pracy z wieloma zadaniami jednocześnie
-
dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
-
wcześniejsza styczność z systemami do fakturowania i/lub obsługi magazynu
-
podstawowa znajomość platform sprzedażowych (np. Allegro)
-
umiejętność redagowania poprawnych tekstów w języku polskim i tworzenia prostych grafik (Canva)
-
komunikatywność i wysoka kultura osobista
-
gotowość do nauki i elastyczność w działaniu
Prześlij CV – pamiętaj, aby w ofercie zawrzeć klauzulę “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.).”