O firmie / Oferty pracy

Praca w PRODATA

PRODATA sp. z o. o. jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla sektora edukacji i biznesu. 

Nasz zespół doradców codziennie sprzedaje produkty i usługi, które składają się na gotowe projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Pracujemy w partnerskiej atmosferze i dbamy o rozwój naszych kompetencji. Jeśli czujesz, że mógłbyś stać się częścią naszego zespołu, chcesz rozwijać swoje umiejętności i pogłębiać wiedzę, zgłoś się do nas! 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: 

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-biurowych i wsparcia sprzedaży

  • Miejsce pracy: Poznań  
  • Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu lub pełny etat 
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę lub umowa zlecenie 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:  

  • Wsparcie działu handlowego: rejestracja zamówień, wystawianie faktur, realizacja bonów, przygotowywanie protokołów odbioru
  • Wprowadzanie i aktualizacja kartotek magazynowych w systemie obsługi sprzedaży i magazynu
  • Weryfikacja faktur i kartotek pod kątem zgodności z wymogami księgowymi, raporty miesięczne
  • Archiwizacja dokumentów i utrzymywanie porządku w dokumentacji
  • obsługa Allegro (wystawianie ofert, kontakt z klientami, fakturowanie, aktualizacja treści ogłoszeń) – zadania według zlecenia
  • Odbieranie połączeń telefonicznych przychodzących na główny numer firmowy, oraz poczty elektronicznej na ogólnym adresie firmowym
  • Tworzenie i publikacja treści w social media (grafiki, posty, rolki) wg przygotowanego media planu i przy wsparciu i kontroli działu marketingu

     

Oferujemy:  

    • stabilne zatrudnienie i wsparcie zespołu
    • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT
    • różnorodne zadania i brak monotonii
    • dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych
    • przyjazną atmosferę pracy
    • możliwość rozwoju i nauki nowych rzeczy (w tym udział w szkoleniach)
    • Elastyczne godziny pracy (do ustalenia)
    • Możliwość pracy hybrydowej
    • Dodatkowe benefity: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie ubezpieczenia na życie
    • udogodnienia w biurze: parking dla samochodów i rowerów, kuchnia pracownicza z dostępem do kuchenki mikrofalowej i elektrycznej, kawa z ekspresu, herbata, woda źródlana, możliwość spędzenia przerwy podczas gry na Xbox`ie
    • dodatkowo: spotkania integracyjne, paczki świąteczne dla pracowników i dzieci

    Poszukujemy osoby skrupulatnej i samodzielnej, lubiącej pracę w skupieniu, ale też z przyjemnością rozmawiającą z innymi, którą cechuje ponadto: 

    • wykształcenie minimum średnie

    • doświadczenie na podobnym stanowisku (administracja, obsługa biura, wsparcie sprzedaży), również w ramach działalności na rzecz klubu czy też organizacji społecznej

    • umiejętność pracy z wieloma zadaniami jednocześnie

    • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)

    • wcześniejsza styczność z systemami do fakturowania i/lub obsługi magazynu

    • podstawowa znajomość platform sprzedażowych (np. Allegro)

    • umiejętność redagowania poprawnych tekstów w języku polskim i tworzenia prostych grafik (Canva)

    • komunikatywność i wysoka kultura osobista

    • gotowość do nauki i elastyczność w działaniu

    Prześlij CV – pamiętaj, aby w ofercie zawrzeć klauzulę “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.).”